Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Преподователи

Автор: admin от 5-04-2016, 07:37, посмотрело: 251


 

 


 

Категория: Преподaватели

 

№174 бөбекжай-балабақша

Автор: admin от 5-04-2016, 03:50, посмотрело: 502

№174 бөбекжай-балабақша 


 


 


Акишева Ботагоз Дарыбаевна 

 

 

Мектепке  дейінгі тәрбие  мен  оқыту үздіксіз  білім  беру жүйесінінде әр баланың талабын, бейімділігін, қаблеттілігін, дарындылығын іске асыруға және оның  даму ерекшеліктері мен  денсаулық жағдайын ескере отырып,   бейімделуге  қабілетті бала   тұлғасының  қалыптасуы мен   дамуы   үшін  жағдайлар  жасуы  қажет. Жетекші  ғалымдар мен  практиктер  жүргізген  көптеген  психологиялық- педагогикалық   зерттеулер  нақты мектепке   дейінгі   жастың зияткерлік,  тұлғалық, әлеуметтік  және  эмоционалдық   дамуын анықтайтын   шарт  екендігін  дәлелдеді. Сондықтанда  қазіргі өмірдің  өзінен  туындап отырған   талаптарды  орындау, жаңалыққа  жаршы болу   үзіліссіз  тәрбие негізін  бастау  бұлағы - мектепке  дейінгі  мекемелерінің бағдарлама  бойынша  білім алу  жолдарын   игеру үшін  жағдай  туғызғанға бағыталған:

- адам  тұлғасы дамуының  маңызды  кезеңі ретінде  мектепке  дейінгі балалықтың  өзіндік  құндылықтарын   сақтау ;

-    тәрбилеу , оқыту  және  дамытудың өзара  байланыстылығын  сақтау, балалардың  дене, ақыл - ой сезім,  тілдік,  көркемдік, адамгершілік, еңбек тәрбиесіне  жағдай  туғызып, дамытуды  қамтамасыз ету;

 - бала тәрбиесінің   негізі  отбасында қалатындықтан  халқымыздың   ғасырлар бойы  ұрпақтан   - ұрпаққа мирас  болып  келе жатқан  отбасылық  бала тәрбиесі   дәстүрлерін, фольклорлық  мұраларын  педагогикалық процесте  кеңенен пайдалану;

- бала  құқығын қорғау  мәселесі  бойынша бала  еркімен санасу, оның  талап тілегін,  жеке  дара ерекшеліктеріне  назар  аудару.

Ал,  жалпыға міндетті  білім  беру стандарты  - бағдарламаны  жүзеге  асыру  барысы   тәрбие  мен білім беру жүйелігінде, деп  танытты.  Тәрбиеленушілерді  тәрбиелеу мен  оқыту мазмұны, жеке  даралық қасиеттері  мен  даму мазмұнын  нормативтиік  деңгейін, санасын қалыптастыратын,  дағдыларын, біліктілігін  айқындайды   құрал ол -   бағдарламалық   негіздерді  игеруді жолға қою. Тәрбие төрт түрлі,  дене тәрбиесі, ақыл тәрбиесі,сұлулық тәрбиесі,құлық тәрбиесі. Төрт тәрбие түгел берілсе,тәрбиенің түгел болғаны –дейді М.Жұмабаев. Біз бала бақшамызда әр баланы жеке дара тұлға деп қараймыз мақсатымыз дені сау,ақыл ойы жоғары,санасы биік, рухы таза бала тәрбиелеу.

Категория: О детском саде, Преподaватели